Alla inlägg under maj 2009

Av Piipen - 28 maj 2009 19:00

Imorrn var det jobb inplanerat men det blev avbokat så nu har jag inga planer alls. Skönt det! Ska iaf jobba på lördag som marknadsknalle... Har jag sagt att jag har många strängar på min lyra?? Haha. Det blir ju intressant det med.


På lördag efter knallejobbet ska jag på kalas hos kära syster. Hoppas det bjuds på nåt gott. På söndag är det Mors dag oxå så man får väl svänga in med en teckning där oxå :-D


På nationaldagen fyller Mor år oxå. Blir kalas först på dagen sen ska vi lämna henne för att bege oss på nya galna upptåg. Det blir att äta pizza och dricka öl i goda vänners lag... Senare blir det mera öl i gräset och cruising. Trevligt säger jag!


Ikväll kanske en present anländer till mig *weiiii* Min chef är en bra man ^^


Ska även iväg till Grimvägen snart på en kaffe och returnering av använt gods...


Middagen får vänta tills senare ikväll.


Uppdatering kommer...



So fucking long friends!

Av Piipen - 25 maj 2009 05:01

Suck vilket hemskt konstaterande... JAG ÄR INTE 18 längre... :( Buhuuuu...

Klassfesten i lördags var hur jäkla kul som helst. Sen att jag tittade på mina bilder å konstaterade : Var HAN eller HON där???? Det säger ju det mesta om mitt tillstånd :-D

Vi hade ju förfest här från klockan 14.00 Jag , Madde, Eve å Bullen.

Börjar man den tiden och hinner vara kanon innan klockan 17.00 då vi skulle träffas på Oscar så blir det som det blir...

Roligt som satan var det iaf och jag kom väl hem vid 03.30, stupade i säng som en däckad gråsäl.... Vaknade och konstaterade att jag fortfarande var full så då sov jag vidare och klev upp trött men nykter kl 00,15 söndagkväll!!!!!! Hahahaha sa jag att jag inte är 18 eller?? Jösses...

Ganska skönt att sova sig igenom baksmällan iaf.

Hade typ 3 miljoner missade samtal. Från kära kära Mor som smart som en gnu kom på att JUST DENNA JÄVLA SÖNDAG! Då min dotter är som tröttast, DÅ ja DÅ ska jag bjuda dom på middag.... Mmmm eller hur. 

Köttbulle in my ass att jag tänker komma. :-D

Kanske skulle jag ha ringt runt halv ett då ag vaknat till liv lite iaf & sagt Taaaaack mamma men jag kunde inte komma på middag idag! Jag var full!

Äh jag sket i det...


Nu har jag knaprat lite snacks som blev kvar sen igår, druckit 2 stooora kaffe latte och duschat! Kanske finns det hopp om mänskligheten även för min del.. :-D


Hoppas det blir skönt väder idag, då ska jag gå ut å lufta mig, det kan behövas... 


So long suckers!

Av Piipen - 23 maj 2009 09:27

Idag smäller det! Klassfesten går av stapeln ikväll kl 19.00 Vi tjyvstartar här hemma hos mig först med lite bubbel & babbel sång & tok för att senare bege oss på Oscar där en förträff kommer att hållas. Efter det är det dags att vandra upp på Aveny där den Stora klassträffen kommer att vara.


Jag är laddad, bag in boxen är fixad, gästerna kommer förhoppningsvis att hitta hit oxå... :-D

Det har potential att bli en mycket mycket trevlig kväll!


Igår var man även på en tjyvpremiärbalkongfest oxå.. Kallt som tusan var det men mysigt! Snackade en massa skit och lyssnade på bra musik. Inte så dumt sådär spontant! Kom hem 02.15 inatt. Hoppas jag orkar festa hela natten inatt oxå =) Nu vart jag ju chaufför igår så det hänger ju inte på det lixom..


Nu måste jag ta & leka med snabeldraken en stund & fara runt nåt varv med dammtrasan så mina kära vänner inte får en allergichock senare idag.

Tror inte det är nån större fara men man vill ju alltid att det ska vara lite städat när man får besök.


Nu städa med lite "förmusik" :-D


Snart kör vi! Skål!

Av Piipen - 20 maj 2009 00:24

Idag har jag :


Sovit

Fikat

Bråkat

Hälsapåat

Kramas

Kissat

Fejsbookat

Msn:at

Lakritsätit

Varit dum

Varit snäll

Varit hemma

Varit borta



Ja typ.. en helt vanlig Måndag!


HejDÅ



Av Piipen - 18 maj 2009 21:59

Måndagen summeras som följande:



TRÖTT!




Tack å Gonatt!

Av Piipen - 17 maj 2009 16:51

Ja inte helt galet när det är sol å fint. Dessvärre är man ju inte direkt på topp på söndagarna...Jobbet natten innan ställer lixom till det men igår var det sista gången för mig innan säsongen är slut! Både bra och anus kan man säga. Jag tycker ju det är roligt å va med mina tokar däruppe oxå...

Fast å andra sidan är det ju hemskt skönt att vara ledig när det är sommar oxå. Det finns ju så mycket mer att göra då.


Det lutar åt en fest i stugan på midsommar. Frågan är ju då om man har några kompisar som vill joina? Hallå? Vill ni leka med oss då? 

Lite båt, lite grill och en massa gott å dricka kanske? Ja jag måste höra runt lite.


Idag blir det pizza til middag! Smask. Synd att man har en balkong. Eller det är ju bra menar jag men inte så populärt dock att grilla med kolgrill på den.. Måste nog skaffa en gasolgrill. Det är ju sommar föfan! DÅ ska man grilla inte äta pizza..


Önskar att man hade en massa vänner som inte har barn. Jag vill ju ut å ha kul.Alltså jag är jätteglad att de har barn men inte när jag är sugen på å göra roliga saker som förenklas utan barn. Jaja sånt är livet, bara att finna sig i det...


Måste ha KAFFE oxå. Det blev bara automatkaffe på jobbet igår. Huvva. Mitt huvud säger aj då. Är man beroende? Jag? neeeejjj.. bara lite?.


Nu Maaat! 


Hej kastrull

Av Piipen - 12 maj 2009 23:58

Prosit!


Måste jag säga mer...?


Sen less på att vissa måste vara så jäkla allvarliga jämt! Ta det med ett leende istället! Finns de som har det betydligt värre än att man ska haka upp sig på skitsaker!


Bjuda på sig själv kanske?


Atschio!

Av Piipen - 12 maj 2009 17:24

Idag hände det inte mycket. Har tagit lite kaffe och fastnade sen framför nåt fotoprogram på datorn. Roligt att leka med lite bilder. Igår skulle jag installera en skrivare, alldeless ny i kartong. Tror ni det gick bra? Näe. Kabeljävlajävel saknades ju som vaaaanligt! Grrr jag blir så less..

Får försöka leta fram en sån och börja om igen...


Igår lagades det wok. Mycket gott! I löööve wok. Men oftast gillar jag bara min egen.. :-D Mycket bambuskott,vattenkastanjer,böngroddar å sånt!


Kallt är det oxå.. Solen har varit framme från å till idag men inne är det kallt. (Och jag vill inte gå ut) Jag trivs bättre häääär ;-) Iallafall för stunden. Jag flänger ju så mycket annars så det kan vara bra å vara hemma å peta med en massa tråkigt då man kan...


Funderar på middag.. Finns kvar wok så det kanske blir det igen..? Eller så kanske lax? Hmm jag har ingen lust att stöka ner i köket idag... Vi får se vad det blir . JV kanske har nåt på gång! Vem vet.. Ibland kan det skrälla =)


Nu ska jag fortsätta göra ingenting tror jag.. Har ju missat reprisen av SATC oxå.. Skit! 

Tråktisdag.


Bye for now!

Ovido - Quiz & Flashcards