Alla inlägg under juni 2010

Av Piipen - 11 juni 2010 01:01

Jag vet att jag kan vara skum.

Jag vet att jag kan gå in i  mig själv ibland.

Jag vet inte varför,men jag antar att det är någon spärr..

Jag kan inte riktigt tro på att det bara kan vara bra.

Jag väntar ofta på att fasaden ska rämna trots att jag innerst inne vet att den kommer att hålla..


Jag har svårt att lita på det som sägs och jag har lätt att vränga till saker.

Jag har så mycket funderingar som bara finns inuti och som egentligen inte behöver finnas där.

Jag kan ha svårt att lita på någon annan, jag litar ju knappt på mig själv...


Det enda jag vet med säkerhet, är att jag hittat den mest underbara.

Som finns där när jag behöver det som mest.

Som får mig att skratta, som ibland kan få mina tårar att rinna bara för att han är så snäll..

Jag är inte van att bli behandlad såhär.

Jag är van att själv vara stark.


Om jag sluter mig ibland, om jag inte låter dig komma nära.

Om jag inte riktigt tar emot.

Om det verkar som att jag flyr.


Då är det bara sån jag är, eller kanske har varit.

Rädd för att komma nära.

Rädd för att älskas och att älska.


Älska mig mest då jag inte behöver det.

Jag vill komma nära.

Jag vill älska.

Jag vill älskas.

Jag vill inte fly.


Erik Daniel Sjögren Jag Älskar Dig!

Du är allt!


      

Av Piipen - 6 juni 2010 18:48

Idag är det nationaldagen. Hejja sverige!

Har kommit hem från jobb. Hjärtat har oxå kommit hem från jobb.

Han är alldeles schluuut han! Stackars liten.

March i säng sa jag, då kanske han orkar vara vaken nån timme extra.

Han gör det bra min baby    så duktig!


Själv så mår jag alldeless underbart bra nu.

Ganska konstigt hur livet skiftar...

Sommaren är här, jag har den bästa vid min sida och det känns som att jag kan klara allt!

Så underbart!


Nu är snart maten varm och jag ska väcka den söta björn som sover...

Tänk så lycklig jag är som hittat dig   

Ovido - Quiz & Flashcards