Alla inlägg under oktober 2009

Av Piipen - 18 oktober 2009 20:06

HELVETE

Av Piipen - 4 oktober 2009 09:18

Söndag.

På jobbet igår var det lika samma som alla andra helger typ. Mycket var det att göra men stundtals riktigt booooring. Precis som vanligt alltså. Varför kan ni inte bara komma upp å roa mig!? I NEED IT!! Tungan ute

På vägen hem hade det precis sekunden innan skett en olycka. En taxi som rammat en moped och mopedisten låg på vägen. Regnet stog som spön i backen och inga gatlysen funkade vilket nästan gjorde att vi körde över den stackarn.

Var bara en liten bit mellan vår bil och den svarta mopeden mitt i gatan och som inte syntes.. Riktigt obehagligt och otäckt var det! Såg i tidningen att en pers förts till Sjh men oklart vilket tillstånd han befann sig i. Håller tummen.


Denna vecka blir det mycket jobb. Personalmöte Måndag, jobba Tors 08 Till Fred 17. Sen jobba dygnspass Lördag 08 Till Måndag 17. Känns lite sådär lockande just nu kan jag säga.. Men men det funkar nog det med. Många timmar när det väl blir nåt.


Idag vet jag inte vad som händer.. Måste nog hitta på nåt med mig själv. Den här surk*en vill jag inte vara med idag!


Ta nån annans energi en stund vettja.


Kär Obestämd





Av Piipen - 1 oktober 2009 04:56

Är så less.

Kan inte sova

Tänker för många tankar

VARFÖR KAN DET INTE BARA FÅ VARA BRA!?


Nä man ska väl härdas.


Btw tänker jag sluta med den där jäkla kören. Sitta i kyrkan å lyssna på nåt jävla mässande. NEJ TACK!

Du där uppe vem du än må vara.. FUCK YOU.


Min hjälte är död

Mitt liv är en parodi

Mormor ligger på sjukhus

Och svärmor har cancer.


Vilket jävla underbart liv.

Nån som vill byta?


F****

Ovido - Quiz & Flashcards