Alla inlägg under juli 2009

Av Piipen - 8 juli 2009 23:59

Det är banne mig helt jävla otroligt!

Varför föddes man in i en så urbota korkad familj?

Tänk om man kunde bli adopterad typ igår... Skulle Lätt  tänka mig det.

Tar med mig sis under armen så drar vi till en ny familj..

Helt otroligt att man kan bli mamma åt en vuxen person som vid 60 minus valt att göra världens tonårsrevolt..

Hur kan man bara stänga av sina yttre sinnen och så totalt blockera sig för vad andra vill säga?!

Sen att man har mage att kritisera och tala om hur missunsam & problematisk man är då man i själva verket bara vill personens allra allra bästa!

En fucking jävla gåta är det! Och om det så bara hade varit 1 gång men näe, hela jävla tiden!

Kommer aldrig glömma när "nån" sa: 

Blir jag som "nån" så säg till mig! För så vill jag aaaaldrig bli...


Jo tjena! Det tåget har gått typ 5 miljarder gånger, & 5000ggr om dessutom.

Vad hjälpte det att man sa till?! Nä inte mycket såklart.

Men det är väl bara att vissa får lära sig av sina egna misstag & rensa upp sin egen skit sen, för denna gång står jag inte bakom & hejdar fallet...

Ska bli ytterst intressant att se vad detta utvecklas till. Fast å andra sidan tror jag att jag blundar istället. Lika bra det så man slipper dras med om det faller..

jag har sagt det förr & jag säger det igen: JAG VILL INTE HA MER SKIT NU!!!! JAG HAR FÅTT NOG! JAG VILL BÖRJA REDA UPP MITT EGET LIV!

men hur faan ska det gå om man får magsår av att bli involverad i alla andras..??


Nu har jag iaf packat väskan och beger mig in till centrum för jobb några dagar. Ska inte tänka på NÅN eller NÅT annat än det som krävs på jobbet.


Tandvärk har jag oxå. Föcking jävlashitt!


Baj!

Av Piipen - 6 juli 2009 00:34

För idag var det en jävla skit dag!

Ni har säkert haft såna ni med.. Allt är bara förjävligt :(

Låt mig bara vara. Prata inte med mig. Låtsas att jag inte syns.


Imorgon ska jag jobba 12-13 iaf. Skönt att helgen är över!

Vissa vill ju hitta på saker, Roliga saker på helgen. Medans vissa vill sova på soffan. Måste jag nämna att den som vill hitta på nåt är jag?!


Frustrationen är över mig som ett enormt moln.

Ny vecka, nya möjligheter...

Ja man kan ju drömma va...


herrå!

Ovido - Quiz & Flashcards