Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Svammel o Drakborg.

Av Piipen - 16 november 2010 23:10

Nu har jag varit såhär tråkig igen.. Glömmer bort bloggen emellanåt men när jag väl tänker skriva av mig tittar jag bara på skärmen och stänger ner igen. Så kul var det...


Det händer inte så mycket nu för tiden mer än vanligt.

Det är samma gamla.

Snurra plattor, flytta galgar och se allmänt viktig ut som gäller   


Idag tog jag mig i kragen och skurade kylskåpet. Det var ungefär så häääääär roligt.

Blä!

Men nu är det rent och snyggt iaf. Hurra för mig!


I söndags agerade jag sällskapsdam och taxi åt bästa Lisegumma iaf.

Det var kalas på drakborgen som stod på schemat.

E fick följa med och jag tror bestämt att han hade minst lika roligt som barnen och Lisegumma hade " Väldigt, väldigt roligt" .

Efter några timmar på borgen var man både slut som artist, hungrig och nöjd.

Jag sa till Lisegumma att nu måste vi spara pengar i spargrisen för annars har vi inte råd att gå på drakborgen nåt mer.

Svar på tal får man då :


"Men det måste vi inte för jag har MAAAASSOR med pengar! Du kan få av mig!"

Det tackar vi för gullsnöre!    

Hon hade då väldigt trevligt och härjade med E så jag trodde han skulle få en mindre hjärtinfarkt, bakis och allt!   

Han har så roligt bland alla barnen. ögonen tindrar värre än på julafton.

Fint att betrakta!   


Nu ska jag hänga en maskin med tvätt och umgås med bråkstakarna här hemma och vänta på att E kryper ner 06.10 imorgon.


See Ya! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här... Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det.  Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte...

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Ovido - Quiz & Flashcards