Alla inlägg under maj 2010

Av Piipen - 6 maj 2010 15:40

Igår strax före 01 blev vi färdiga!

Nu har jag ETT hem, jag har något som är bara mitt och jag kan andas!


Fy faan vad skönt att slippa åka fram och tillbaka överallt..

Jag har lämnat det gamla.

Nu är det upp till han.

Jag bryr mig inte om det längre.

Jag har gjort vad jag kan och nu orkar jag inte lägga mer energi på det gamla.


Jag står i evig tacksamhetsskuld till Min Rocker..

Utan hjälp hade jag stått kvar fortfarande.

Vi har ändå varit förbannat duktiga!

På bara 2 personer tömt hela lyan och transporterat bort mitt gamla liv..

Jag kan bara säga såhär:

Finns det trappor och ingen hiss, kommer då aldrig Piipen att bo där iallafall!


Nu kommer vovven in, han har suttit ute och solat men nu försvann solen så han frös säkert :)

Bäst att jag leker lite med honom eller mutar med lite godis så han har det bra   

Hej sålänge!


Du är det bästa jag har!    

Ovido - Quiz & Flashcards