Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Det var verkligen

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här...

Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det. 

Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte väcka den björn som sover...



Nu är det ju dessutom jakt på björn, så den här nallen kryper tillbaka i sitt ide och väntar på bättre tider.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:21

Guuuh vilken tråkig fråga.   Hittills har jag ätit frukost. Äggröra och rostad macka med kalkon. Kaffe och apelsinjuice.   Blir middag idag oxå kanske.   Tråååk att skriva vad man ätit. Ny utmaning. Tack. ...

Ovido - Quiz & Flashcards