Alla inlägg under april 2010

Av Piipen - 29 april 2010 13:36

höra mer skit.

Behöver inte bli trampad på.

Jag behöver inte må dåligt mer för något jag inte gjort.


Andras problem kan ni behålla för jag har haft nog med mina egna.

Jag klarar mig själv.

Jag behöver inte ta emot bara för att det är enkelt att ge mig skit.


Jag är lycklig nu.

Jag har allt jag ville ha.


Varken min kropp eller själ orkar bråka mer nu, det bara finns inte kraft kvar.

All den energin är bortblåst och jag vill inte mer!


Jag har den bästa.

Jag är lycklig.

Låt mig vara det då!!

  

Av Piipen - 21 april 2010 22:54

Om man skaffar en blogg... Får man inte skriva vad man vill då?

Mer än en gång har folk retat upp sig på vad man skriver. Vad vet jag, det kanske är det som meningen.

Om jag skaffar en blogg och skriver det folk vill att man ska skriva , är det inte bättre att gå på biblioteket och låna en bok då ?


Skit samma, bloggen är min.

Det är mina tankar och mina ord.

De som vill läser, de andra låter bli   


Mina dagar blir bara ljusare och ljusare..

Jag visste inte att jag ville ha något, nu när jag fått det var det ju precis vad jag alltid velat ha.

Det liv jag levat  tidigare var väl bra det med.

Ibland.

De dagar då man var värd något, då man inte konkurrerade med allt annat "viktigt". De dagarna var kanske bra.

Jag valde att leva så då, men den "lögn" som vissa levde i (och valde att kalla det) var kanske just en lögn..

Ur allt dåligt kommer något bra.

Och efter allt jag gått igenom, allt helvete jag haft de senaste åren så är det inte konstigt att det som var bra inte bara var BRA! Utan helt fantastiskt!


Jag känner att den riktiga Piipen börjar komma tillbaka igen.

Den Piipen som mår bra, är lycklig, har roligt och är allmänt knasig.

Den gamla människan som inte var värd speciellt mycket, som ständigt blev ifrågasatt och som gled längre o längre in i en skugga finns snart inte mer.

Jag vill duga som jag är hela tiden!

Vill du inte ha mig som jag är, är det inte mig du vill ha.


Jag är bara grymt besviken på mig själv som lät en enda människa trycka mig så långt ner.. Att man låter det ske. Jag ångrar inte de första åren,det gör jag inte men när man inser att det man gett och gett inte betyder någonting.

Att det är annat än en människa som betyder mer, då blir man nästan rädd.


Jag är glad att jag vågade ta emot när det kändes rätt, jag är glad att jag inte förlorat tron på det andra könet helt.


Så bra som det känns just nu, gör att jag har viljan, orken och kraften att satsa.

Bli den människa jag en gång var!

Det är bara en skillnad.

Jag är lite bättre!


Och du... My Rocker är den bästa!  

Av Piipen - 19 april 2010 00:48

This is my life my friend, and i cant be, no one else....  

Av Piipen - 7 april 2010 10:56

Att det ska ta 11 år från första mötet till att komma fram till något vettigt..  

Du har så rätt i det du sa..


Att man gått om en så vacker människa kan ju bara vara för att livet väntat på rätt tillfälle.


Saknar ord.

Vackrast!  

Av Piipen - 4 april 2010 17:18

Jag hade aldrig trott att man kunde må såhär bra.

Jag hade aldrig trott att livet skulle börja om.

Inte såhär.

Inte så rätt

Inte så underbart.


Måste man gå igenom något så jobbigt för att det ska bli såhär bra, då hade jag nog lätt gjort om det ändå. Hur jobbigt det än var, kan jag aldrig tacka nej till det nya...


Den känslan av frid, känslan av kärlek och en helt ny underbar tid känns helt fantastisk.


Jag fick inte bara en. Jag fick 3 och jag är den lyckligaste i världen.


Mitt hjärta   

Så underbar.

Ovido - Quiz & Flashcards