Alla inlägg under augusti 2009

Av Piipen - 5 augusti 2009 17:10

1 år


Ibland känns det som du var här igår, för att i nästa stund kännas som en evighet...


Du betydde så oerhört mycket för oss alla. Hoppas innerligt att du verkligen visste det. Man kanske inte talade om det varje gång, man kanske inte visade det lika mycket som man skulle vilja. Att man ska vara så jävla inbunden och inte visa mer hur mycket man faktiskt älskar de man älskar...

Jag tror dock innerst inne att du visste. När du låg på slutet och ville hålla min hand, då kände jag värmen strömma in och ditt liv rinna ut..

Då tror jag du kände. Jag hoppas det verkligen innerligt...


Jag tror du är på en bättre plats nu. Där allt är underbart och kärleken flödar. Där elefanter strövar fritt och inga bekymmer finns.


Du finns för alltid i mitt hjärta och så länge vi minns, lever du!

Kommer aldrig att glömma dig!


08-08-05 Dagen då himlen hämtade hem jordens vackraste ängel..

R.I.P

Av Piipen - 5 augusti 2009 17:01

Varför finns det så många idioter..?

Å Varför råkar jag ut för alla...

Hur kan man säga saker som inte är sanna och hur kan man vara så självgod?

Varför ska denne person bestämma hur mitt liv ska se ut, vilket innehåll det ska ha och tala om vad jag tycker..? 

Nä skitstövlar hela högen är det!


Nu lagar jag middag till min underbara och sen ska vi åka å få lite ny energi av bästaste Lisegumma <3

Hoppas vi får kaffe oxå. Kan inte tänka mig annat.


Vind vänd! 


Idag är det årsdagen av min älskade mosters bortgång dessutom.

Saknar henne så oerhört och det går inte en endaste dag utan att man tänker på henne.

Hur kan livet vända så himla fort? Från att vara lugnt & harmoniskt till världens kaos.

Det spelar ingen roll vad man gör eller säger, allt är ett enda stort kaos likt förbannat.


Den som var navet i hela familjen var den som försvann....


Love you always forever! R.I.P


Hej


Av Piipen - 3 augusti 2009 18:05

Det var ett tag sen man skrev här.. Det har lixom varken funnits tid eller lust.

Nu har man jobbat sina 48 timmar igen så man blir ledig några dagar! Kanon tycker jag.. Jobba järnet när man jobbar & är ledig till 115% när man är ledig.. Fett nice!


Jobbar man en heltid blir man likväl ledig 10 dagar / månad.. Vem klagar på det ;)


Idag är jag dock trött... energin sinar men med lite sol, avkoppling å mysigt sällskap ska nog detta kunna lösa sig med.


Nu är det nån som håller på att laga mat. Trevligt säger jag, men inte jag som ska äta den dock. Blir sallad idag som jag ska göra. Maten som tillagas nu är köttbullar vilket jag inte är så förtjust i.. Tur då att JV tar å fixar "biffen" själv. (Kan man säga biff när det är köttbullar förresten??..)


Annars har jag inte så mycket att komma med.. Jag har inte råkat ut för några dråpligheter ännu men de kommer nog. Jag är säker!


Saknar vissa bara... Poff försvann bara...

Have it!



Ovido - Quiz & Flashcards