Alla inlägg under juli 2010

Av Piipen - 22 juli 2010 00:52

jag lyssnar på: Det mesta, gärna rock.
jag pratar: Ibland för mycket..
jag tycker om: Att må bra!
jag avskyr när folk: gör mig illa.
min bästa vän är: Evelina & Madeleine :)
kärlek är: Mycket viktigt.
bästa tiden i mitt liv var: Var? Den är här och nu.
om jag fick en sak i hela världen: Lycka!
när jag borstar tänderna: kan jag inte vara tyst.. :P
när jag lagar mat: Tigger hunden...
jag tänder på: Många saker ;)
jag är rädd för: Ubåtar & disktrasor.
den värsta känslan är: Att bli sårad.
den bästa känslan är: Att vara älskad & att älska.
om jag var ett djur skulle jag vara: En katt.
jag kommer alltid att vara: Realpiipen.
det finaste som finns är: Äkta kärlek.
i sommar:Ska jag njuta.
sist jag verkligen grät var: av lycka..
jag kan: Bli irriterad.
jag kan inte: Få nog av min rocker <3

när jag tänker: Syns det på mina ögon :P

min mobiltelefon är: Helt värdelös.
när jag vaknar på morgonen: Är jag tröttast.
innan jag går och lägger mej: Säger jag god natt till alla i huset.
just nu tänker jag på: Mitt nya liv.
bebisar är: Underbara
imorgon kommer jag: Åka på jobbet.
jag vill verkligen: Vara världens lyckligaste!

Ovido - Quiz & Flashcards