Alla inlägg under december 2010

Av Piipen - 22 december 2010 19:25

Igår kokades det knäck.

Idag hämtade hjärtat in en gran.

Det har skurats och putsats och fejjats.

Nu ska skinkan griljeras.

Hopp!


Ett gott nytt jul!  

Av Piipen - 14 december 2010 09:36

I helgen var det julfest med sjögrens jobb...

Trodde det skulle vara nån slags bar till "självkostnadspris"..

Att det var öl, snaps och vin till maten och därutöver fri bar hade jag inte räknat med...


Det gick ju som det gick.   


Hade mycket svaga fragment efter klockan 00.30 typ, då Eve & Ragge kom förbi i taxi och kidnappade mig för vidare utflykt till stora staden.

Lucköppning blev det och pinsamt kändes det men vafan.  jag är inte den som är den!


Vet inte hur jag kom hem, visste inte om jag fått ur linserna ur ögonen och kände mig hyfsat förvånad när jag insåg att jag på något vis lyckats häva av mig kläderna, linserna och låg i sängen på morgonkvisten   


Roligt hade jag iaf : Tihiiiiiii!!!


Har nördat som en tok med super mario 3 förrexten..

Ni vet nintendo 8 bit   

Sånt där spel som tillåme jag förstår mig på.

Efter ett jävulskt tragglande så klarade jag tillslut ut spelet och räddade prinsessan! Hon den stackarn, har väl suttit inlåst i borgen sen 1986 när spelet kom. Tuuur att jag fick ut henne!!!!


Hade förövrigt en medhjälpare i slutet på spelet. Katten Hairy satt framför tv:n och fångade nästan alla svampar han såg. Duktiga kisse   


Det suger otroligt mkt just nu i kaffenerven... Frågan är bara om man orkar häva sig ut i köket för att göra en kopp...


Måste nog bli så.


Julen förresten.

Den blir bara skit!

Jag ska avla en sjuhelvetes hög med ungar, för man SKA HA EN RIKTIG MYSIG JUL!


FÖRFAKTISKT!

Och jag råkar TYCKA OM JULKLAPPAR och TOMTEN!


FÖRFAKTISKT!


Och jag kanske är vuxen, men det skiter jag i för jag vill ha

JULKLAPPAR!


förfaktiskt....  


Ovido - Quiz & Flashcards