Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Kanejsova.se

Av Piipen - 21 september 2009 03:25

Jamen vad trevligt att det finns nån som läser :)

Alltid roligt att få veta...

Missöden brukar alltsomoftast kanta min vardag,kommer inte på några dråpligheter just för stunden.. Too late for that!Skrattande Eller jo, förresten. På tal om affärer så var jag SJÄLV på den lokala mjölkshoppen häromdagen..

Tog mina grejjer jag köpt & skulle gå ut.. Vad jag glömde bort när jag gick i mina egna tankar var att mitt i gången?! (Jävla arkitektsnille) så står en stor jävla betongpelare... Say no more..Cool Grejjer flög å jag höll på att slå ihjäl mig. Jaja, tjejen i kassan fick sig ett gott skratt iallafall.Hon var dock snäll nog att försöka dölja sin analkande skrattsalva. Men jag tror jag förstog att hon skrattade då jag ser en tomatröd varelse i det närmaste explosionsliknande som frustar ut ett "Ojdå"! Snäll som jag är så låtsades jag inte om det utan vände lite käckt på klacken å gick ut..Skäms


Den snälla omtänksamme JV tackade högre makter för att han denna gång slapp vara med & skämmas för mig.. Tack Älskling! Du är sååå bra..Obestämd


Annars brukar min specialitet oxå vara att tala INNAN jag tänker.. Roligt för vissa men kanske inte så roligt alla gånger för mig. Men what the heck. Jag är ju så snäll så jag bjuder på sånt!


Ska ta mig i kragen och försöka liva upp denna blogg med lite skojjigare saker.

Nu däremot ska jag försöka sova lite så man orkar med morgondagen.

Jobb sen optikern. Det var ett jävla spring där. Vill man va fin får man lida pin right?

Snusk å sånt!

HEJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här... Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det.  Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte...

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Ovido - Quiz & Flashcards