Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Tisdag..

Av Piipen - 29 september 2009 08:33

Jaha, undrar vad denna dag har att bjuda på..?

Trist å tråkigt ute. Bara träden som har fina färger men det ser man ju inte när inte solen lyser upp dem så vackert..

Tvättmaskinen rullar runt just nu.Sprang ner till den stora tvättstugan tidigare för att se om man kanske hade turen att få tvätta upp alla sängkläder. Det är ju liksom lättare när man får allt sånt skrymmande både tvättat,torkat å vikt på samma gång.. Men icke! Alla tvätt tider tagnaRynkar på näsan Bajs å!

Jaja satte på en vanlig maskin här hemma istället..Får väl byta i sängen med vanliga lakan så länge då men det blir ju sånt "pusslande" när man har små lakan till en stor säng. Skyll sig själv som inte kollat tvättis tidigare kan man tycka.. Jaja.


Annars är det inte mkt som händer. Dricker kaffe nu och ska försöka lyssna in mig på en låt som en Singer/songwriter här i stan ville ha lite hjälp med Skrattande Sånt är alltid roligt! Ska försöka utöka den lite med mina kunskaper Tungan ute


I helgen var jag å Ew på stan å röjde...Tyst Åh fyy faaaan säger jag bara.

Längesen jag var så innihvte packad. Jobba skulle man ju på kvällen därefter oxå. Tack guuuud eller nån för att det inte är förrän 17 man börjar.

Helt allvarligt så var jag fortfarande full när jag vaknade på morron..Förvånad Enligt JV så hade jag redan berättat allt som jag började tala om på lördag fm.. Hmm?

Mina kläder hade tydligen legat utspridda från ytterdörren ända fram till sängen. Mitt vita fina linne var inte vitt längre. Har för mig att det var "nån" shot som ställde till detOskyldig

Fick en flashback när jag stog i duschen om att jag gick på toa med en främmande människa.. (Alltså de har 2 toastolar på samma toa & människan var en tjej som var lika kissis som jag) Då kunde jag inte annat än börja skratta åt gårdagen.. Kollade min inkorg på telefonen: 1 skickat till Ew : Jag hare håe nu! Puss !!?? Jaha

Eeehh jag fick tydligen ett svar på detta oxå : Russ!  Hahaha tur att vi kan konsten att kommunicera Skrattande

Summa summarum var detta en otroligt rolig kväll. Att jag inte minns så mkt av den är väl skit de samma..

Träffade tydligen några av JV:s polare oxå. Vilken tuuuur! Obestämd

Ja iallafall så kändes inte öldoften på lördagskvällen särskilt lockande överhuvudtaget kan jag säga.Kroppen var trött sliten och ville bara ha vatten . Så kan det gå! Tur att man är så jävla vuxen så man inte kör 2-dagars längre. hade jag aldrig pallat! Annat är det med Ew.. Hon körde en dag till å skickade sms till mig från efterfesten kvart i 6!!!

Och hon ska vara 6 dar ÄLDRE än mig! Nä nu jäklarKyss


Tillbaka till vardagen nu..

Tvätta.


RUSS! Skrattande


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här... Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det.  Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte...

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Ovido - Quiz & Flashcards