Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Summering söndag.

Av Piipen - 5 april 2009 20:31

Ja idag var det således min 4:e dag på nya jobbet. Det går bara bättre och bättre för varje dag. Nu är det morgondagen kvar sen får jag en ledig dag innan vi kör igång igen.

Idag har jag fått köra bilen. Helt makalöst mycket finesser på den lilla bilen och så smidig. Tänker på vad Pomma missat hela livet. Allt går ju att göra så himla enkelt. Men vill man inte be om hjälp och är för stolt för att erkänna sina brister både för sig själv och andra blir det ju som det blir. Och hur blev det då? Ja... *Kommentarer överflödiga*


Jaja åter till dagen, bilen, lite fika siiitesajjing runt stan med racern och dagen avslutades med ett besök på bio.

Känns ganska knasigt att få betalt för att gå på bio men inte helt oangenämt så att säga...

Imorgon står det bad på schemat så jag har passat på att packa "badväskan" redan nu. Det kändes förövrigt som att jag förflyttades till lågstadiet och packning av sedvanlig badväska kvällen innan. Enda skillnaden nu var väl att en bikini fick följa med istället för den chockrosa baddräkten med plutoöron på magen :-D


Längtar nu mer än nånsin efter våren. Den har ju visat framfötterna litegrann iallafall så snart så... snart...


Nu sitter man med sin stora blå mormorsmugg med retrorutor på och hinkar kaffe. Bra eller anus kan man ju fråga sig när timmen är sen.. Bra skulle jag vilja påstå då jag endast fått i mig svagt kokkaffe de senaste dagarna. Koffeinnivån måste tillbaka upp,upp,upp.


Måste även passa på att tala om vad stolt jag är över mig själv. De senaste dagarna har jag varit, hör och häpna: SNÄLL!

Inte gnäll inte skällt bara varit sådär underbar och söt som bara jag kan!

Fantastiska JAG!


Piskpåpump

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här... Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det.  Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte...

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Ovido - Quiz & Flashcards