Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Piipen - 12 januari 2009 15:15

Ja, så trodde man att denna dag skulle bli bra för en gångs skull.. men -nej. Inte idag heller verkar det som.

Men detta beror helt och hållet på mig själv. Hur mycket jag än vill kunna skylla på någon annan så går inte det.. Kört lixom.


Jaja bara att bita i det sura äpplet och försöka ta tag i detta nu en gång för alla,(Hur det nu ska gå)Och försöka vara glad o positiv iallafall. Jag har ju en bra mask att ikläda mig i för de, brukar vara bra på att sluta in mig i mig själv.


Annars händer det inte mkt,tråkigt väder,tråkiga kläder osv..Men imorgon ska jag iaf klippa mig.Det kan ju bli kul,bara det blir bra.

Skulle ju vara surt om det enda roliga blir skit lixom.. Men men vi får se imorrn! 08,30 saxas det för fullt.


Återkommer väl senare om jag får nån brilliant tanke eller så.

Ha en bra dag!

See Ya.


Av Piipen - 12 januari 2009 07:31

Igår var en jobbig dag.. Först en massa massa massa pladder i kyrkan o sen mat hos Pomma.

Sen bestämdes en fika på Ö oxå. Visste inte riktigt om jag ville åka dit då jag varit ganska lack på dem (den) men då jag varit igång hela dagen och skulle somna hemma på studs så åkte vi dit iaf för att fördriva lite tid.

Väl där släpptes bomben. Ja jag visste ju redan om det men ändå..Har en säker källa som det diskuteras såna här saker med. Det var alltså flytt som var dagens stora bomb. Jävla skit säger bara jag!

Är man så egotrippad och kan släppa både andras känslor samt ett eget löfte utan att bry sig nämvärt om det så blir jag sååå lack!

Jamen stick dit du då. Gör det! Sen att alla andra får städa upp löften till andra närstående tillexempel, ja det är väl inge konstigt ? eller? Ja jag sa ungefär vad jag tyckte iaf.Ledsen M , men det är precis såhär jag känner och även andra. Så de så!


Ja när jag kom hem var jag totalt uttröttad så jag la mig o sov och vaknade så nu före 7. Nu efter en kaffe o macka känns det nästan som jag är helt utvilad för dagen iaf. Skönt, de var längesen.


Ja jag hoppas ni får en förbannat trevlig resa och att allt känns lika rosenmolnsskimrande både där och hemma sen så ni kan ge er in på allt med lika gott samvete sen oxå. FÖCK!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards