Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Piipen - 15 januari 2009 16:32

Ja nu har man stökat undan hos pomma och hon kan då driva en till vansinne ibland :) Nej inte dääär, dääär ska den stå begriper du väl!! hehe gammpomma ;)


Ja annars är detta en mycket bra dag! Nu är mina största bekymmer lösta så vi får bara hoppas att turen håller i sig!

Jag vill bara vara lycklig!


P&K

Av Piipen - 15 januari 2009 10:11

Eller, ja det är ju ett tag dit men... Solen börjar lysa in så fint så nu får Ra börja jobba på så vi får sol och värme snart igen.

Har färgat håret imorse. Choklad hette visst färgen,vi får väl se om nån blir sugen på det när de ser mig då.. *S* Tror det blev bra iaf.

Tror jag ska ta o bege mig till Pomma nu så man får stöket gjort nångång.

Hon kan nog bli glad över lite sällskap oxå skulle jag tro.

Sen måste jag även svänga förbi Bosse,min katt. Han är ju adopterad av min mor nu som dragit till varmare breddgrader så man måste ju se till att han har det bra iaf.


Tror även det blir ett besök på Alnön ikväll med. Måste ha lite nassetid nu,leka och busa lite. Kanske man även får sig lite fika om man har tur.

Nu börjar dagen!


Hejhej.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards