Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Piipen - 14 januari 2009 22:21

Har nu kommit hem från Emma å hennes lilla familj. Våldsgästade lite å fick kaffe. Trevligt!

Annars har dagen inte resulterat i mycket nytt,väntar mest med spänning på mina nya brillor som kommer i slutet på denna vecka :).


Måste hjälpa Pomma att städa ut julen oxå,det börjar ju bli dax nu. Nu är den definitivt slut! Får nog ta det imorgon tror jag.

Nu ska jag slösurfa lite och förhoppningsvis även sova en slurk senare.


Ciao!

Av Piipen - 14 januari 2009 13:53

Nej jag tycker inte det ska snöa nu. Jag vill ha vår, sommar varmare väder och lycka.

Tomten har gått hem för året nu och det tycker jag kung Bore ska göra med.. hejdå lixom.

Nu har jag fått lite mat i magen, lite rester av min goda wok som jag gjorde för nån dag sedan. Såå gott I love wok.(min wok) =)

Och nu kanske jag ska ta å göra mig lite kaffe men jag har ett problem...

Min älskade Lattè visp har dött. Den sa upp sig i går morse.. *Böööl*

Så som min vän J säger: "Ekorrskum" Ja men det är ju skummet som är grejen!! Nu blir det inget ekorrskum alls.. Tror jag ska testa att köra med mixern med risk för att få mjölk över hela lägenheten.

Och JA! det finns en mjölkskummare på min kaffemaskin men den är dum. Den lever ett eget liv och där är det garanterat mjölk överallt när jag är klar.

Så, förmodligen får jag dricka å va glad utan ekorrskum!


P&K

Av Piipen - 14 januari 2009 11:34

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..

Har väl inte kommit igång än kanske.


Känner mig trött idag, återkommer..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards