Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Piipen - 2 mars 2009 13:40

igen... Finns det bara måndagar & fredagar i kalendern nu för tiden? Känns så iaf tycker jag.

Gårdagen blev bra. Var tänkt att jag skulle ut på krogen med en kollega men denne kollega söp skallen av sig på lördagen och var inte i "form" för en öl på stan även på söndag =)

Istället blev det mat på viktoria och en sen bio. Män som hatar kvinnor.

Jag är inte så mycket för såna där "beckinspirerade" thrillers men denna var helt ok. Goda popcorn var det oxå så kvällen blev bra!

Men vad mycket popcorn man får på bio?! Jösses. Jag åt poppisar till frukost idag oxå =) haha nästa gång kanske man ska ta en halv barnpopcorn. Kan nog vara mer lämpligt de kanske =) Tog en mellan igår eller klassisk eller va de nu hette. (Nä är inte på bio så ofta jag..)


Till helgen är jag LEDIG!  Helt otroligt men jag måste nog åka upp en sväng iallafall jag bara för att snoka på sportlovsdiscot som ska vara istället.. Alldeless nyktra "ungavuxna" eller hur de vill kalla sig. Snorungar ;)

Kan vara en skön kontrast till alla spritfyllda medelålders man stöter på i vanliga fall. ( inte stöter på, alltså stöter PÅ! ) Aa ni fattar säkert.. )


Nu börjar det bli dags för en koffeinkick. Blev lite dåligt med det igår då vi tog en takeaway kaffe på Mcd bara.

Funderar om det är bättre att ta krogrundan aka garderobsfesten på onsdag efter kören eller på lördag.? Det lär ju vara så innihelvette  med folk på lördag... Ni som känner mig vet ju att jag inte trivs så bra "privat" bland så mycket folk. Nä folkmassorna träffar jag gärna på jobbet. Privat får det vara lite mer lagomt.


Kaffe!

Hejsvejs!





Ovido - Quiz & Flashcards