Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Piipen - 5 mars 2009 21:26

Ja jag kan ju förstå att ni saknat mina intressanta inlägg... eller? Jag vet då 1 som sitter å svär vid sitt skrivbord i det nya huset med kontorslandskap då denne inte har annat för sig än att snoka vad jag gör på dagarna och kasta tomtar :-D Du måste ju förså att det inte är kul att du redan vet allt innan jag hunnit ringa å skvallra för dig?! Snokis! Haha.


Jaja nog om det. Min iver över livet har inte riktigt kommit åter ännu. Har det med vädret att göra? Nä jag tror inte det men väl att det kan vara en bidragande faktor. Värdelöst är summeringen.

Till helgen är jag ledig. Vad tusan gör man en helg om man inte jobbar då? 

Tell me, i wanna know...


I onsdags var vi i pulkabacken. jag, M, Lis och Lus drog på vinterskruden,packade ner fikat å drog iväg med pulka.Det var mysigt men hade kunnat vara lite solsken iallafall. Vi får göra om det en finare dag.

Lis ropade efter en sisådär 500m - Jag vill gå häääämmm!! 

Arma barn! Dra iväg flickstackarn på lite sportlovskul?! Nä det är ju inte bra.

Tror hon är mer lik mig än jag vill erkänna ^^ Dagen slutade i soffan då lillgumman somnade som en stock och vaknade febrig och ledsen. Nästa aktivitet kanske får bli till sommaren med sol,bad och ingen snö.. :-D


Vi har även bokat en resa! Tjejligan dvs Jag , M och Lus ska dra till Finland.

Detta kan bli en trevlig omväxling i mitt annars så innehållslösa liv.

Vi får dock hoppas att jag inte är i närheten av så bakis som sist jag var i helssinkki med morset ^^  Dra åt helvete vad tungt det var att gå omkring i ett varmt helsingfors bakis som aldrig förr. Nä vi får hoppas att det inte finns nån som vill flörta in sig och bjuder på vodka lime denna tur =)

Det tråkigaste är att om detta varit för 1,5år sedan hade den bästa pinglan varit med oss på resan. Nu är du oxå med iofs men på ett högre plan.Du finns i själ & hjärta. Forever and ever!

R.I.P


*Love*

Ovido - Quiz & Flashcards