Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Piipen - 10 mars 2009 20:17

Ja ikväll fick jag ett samtal, kan det vara början på mitt nya liv?

Hoppas verkligen på det iallafall!

Nu vill jag börja om,starta på nytt och börja leva igen...

Snälla säg att jag är värd det !! Lite iallafall...?

Har hällt i mig en lattè fortast möjligt då jag var så kaffesugen så nu är mitt hjärta koffeinchockat och alldeless tillfredsställt för stunden.


Nu ska jag snacka lite med nån väldigt långt borta.. nån som jag vet saknar mig och som dessutom har ställt den största frågan i livet. Synd bara att den inte var besvarad från min sida.. men lite ego kan man väl få vara.Suga i sig av alla fina ord och bara glömma nuet i nån minut!


Det tänker jag göra iallafall. Jag är kvinna, jag är stark och jag är självständig!


P&K

Av Piipen - 10 mars 2009 05:01

Ja denna lista kan ju jämföras med de böcker man skrev i när man var liten.."Mina vänner" eller vad den kallades. Denna var dock otroligt lång men å andra sidan kanske nåt intresserar så .. Håll till godo:


1.Hur gammal är du om fem år?

31år ?! (jösses)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

JV

3. Hur lång är du?

160 cm typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Män som hatar kvinnor(bio) & Där mitt hjärta bor ( hemma)

5. Vem ringde du senast?

Syster

6. Vem ringde dig senast?

Syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Kommer"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Givet SMS!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

I onsdags

11. Vilken ögonfärg har du?

Mörkbruna

12. När vaknade du i dag?

För sent...

13. Vilken är din favoritjulsång?

Många.. Adams Julsång,gläns över sjö o strand,betlehems stjärna mm

14. Vilken är din favoritplats?

Stugan

15. Vilken plats föredrar du minst?

Gardinaffärer..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis ett bra roligt arbete.. Kanske en ring på fingret o en kusin till Lis.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret. 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Skrattar åt mycket.. Minns ej specifikt..

19. Hur stor är din säng?

180*200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

En klump som sitter fast.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Mest utan..

22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 stycken

23. Hur många ställen har du bott i?

Skönsberg *2, Indal*2 ,Kovland, Granloholm och Granlo

24. Vilka städer har du bott i?

Sundsvall

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor för att de är snygga, barfota för att det är så skönt.

26. Är du social?

Ja, mycket.

27. Vilken är din favoritglass?

Jag har ingen favoritglass. Äter olika... men om jag måste välja någon så är det Twister.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Äter inte efterrätt så ofta.. Pannacotta kanske..

29. Tycker du om kinamat?

Oh ja. Kyckling med cashewnötter o grönsaker.

30. Tycker du om kaffe?

Kan inte leva utan kaffe!

31. Vad dricker du till frukost?

Äter inte frukost, kanske juice eller kaffe bara.

32. Sover du på någon särskild sida?

Magen och sidorna.Benen är alltid lika som armarna om nån nu fattar?! =)

33. Kan du spela poker?

Nja litegrann kanske..

34. Tycker du om att mysa/kela?

Jadå.

35. Är du en beroendemänniska?

Ja, absolut.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej

37. Vill du ha barn?

Ja om man kan..

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska samt några fraser på andra språk.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej tack o lov.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet om sola, bassäng om bada. Är rädd för fiskar o annat i havet..

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Allt som är onödigt.

42. Äger du dyrbara smycken?

Jag tror nåt arvegods är dyrbarare än annat.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Dokumentärer,Simpsons och SATC.

44. Kan du rulla med tungan?

Eeeh va?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag känner många o många är roliga =)

46. Sover du med gosedjur?

Ja ett stort!

47. Vad har du för ringsignal?

En hysterisk spanjor som skrattar.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja jag tror det.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Lis barnstol.

50. Flirtar du mycket?

Säkert. En del av min personlighet tror jag..

51. Kan du byta olja på bilen?

Om jag skulle ge mig faan på de så..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Jaa *suck*

53. Vilken var den senaste boken du läste?

På slaget tolv.

54. Läser du dagstidningen?

Ja oftast. Bara på nätet.. st.nu o aftonbladet.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Nja jag studsar nog mest..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

ROCK

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

en låtttext tror jag..

59. När var du i kyrkan senast?

I söndags..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Svängis!! Musiklärare.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Två nätter tror jag det var. I Huddik på stadsfest -99.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

 Ingen aning.......Lis pussar kanske.


Ja har ni läst ända hit är det bara att gratulera! Du har vunnit en dag med MIG!! :-P Bjud mig på kaffe å skäm bort mig ett slag.. Det är jag säkerligen inte värd men gör det ändå vettja! 


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards