Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Piipen - 13 mars 2009 17:02

Spenderades först inne i den stora staden sedan hos Pomma. Där kan man bli lite trött ibland.. "För sarkasm & ironi är hennes melodi trallalla".

Tur att man är van så man har vett att stänga öronen i rättan tid =)

Annars har det inte hänt så mkt. Nu väntar jag på att Lus å Lis ska få hem sin karl så vi får käka nångång. Sammanstrålning på hagagrillen =) Kan bli bra det!


Vad kvällen erbjuder vet jag inte. Bara att den förmodligen ter sig bättre spenderad med Lis å Lus än vad den skulle gjort här ensam...

Känner mig lättretlig idag..(oxå) men idag tror jag det har att göra med det minimala koffeinintaget föregående dag. Måste kanske hälla i mig lite i förebyggande syfte så jag orkar busa lite ikväll.


Imorgon lördag ska jag upp på the mountain och jobba igen ! Konstigt det där.. När man jobbar massor vill man vara ledig å när man är ledig vill man jobba.. Hoppas iallafall att det blir en trevlig kväll och inte alltför mycket fylla då kanske jag är nöjd i lagomlandet.


Nu har jag gjort kaffe och då ringer Lus för hon å Lis är snart på G. men kaffet... grr lagomt va... Jag skyndar mig jag skyndar mig!


Hej hopp Gummianka.

Ovido - Quiz & Flashcards