Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Piipen - 16 mars 2009 12:26

Bara för de blev skit av min dag ska jag väl försöka hålla mig ifrån att deppa ihop.


Det ska jag göra genom att dra på mig mina fina Skullcandylurvisar och suga i mig bra musik en stund istället.


Bjuder på en bild på dem oxå. Känner mig generös idag. Måtte DET sluta Hehe. Btw mina är vita. Som att det gör nån skillnad för er lixom...


Have it!
Av Piipen - 16 mars 2009 12:14

Guh va jobbigt. Det blir inte riktigt som jag tänkt mig just nu... :( Attans korvstoppning och malaria!


Vaffö dåförnurå?? 


Ibland blir jag så trött på allt. Idag verkar bli en sån dag. Måtte det bara vända.


Bjuder på en passande versrad:


Här somnar en man från sitt eget ve,
här slutar ett djur sin strid -
du liv, det var allt du hade att ge
och detta är dödens frid.


(Nja kanske inte jättepassande eg men låten är jävligt fin! Så de så!)

Ovido - Quiz & Flashcards