Alla inlägg den 8 mars 2009

Ami

Av Piipen - 8 mars 2009 20:17

Åh Ami... i löööve jo =) Do you want to gadd me? Har suckat mig igenom lite Miami Ink nu igen å han är ju för het den snubben.. De andra är ju inte så pjåkiga heller för all del..

Gårdagsnatten tillbringades med att sukta på de svenska herrarna Brolle & Marcus Fagervall ...Åh ge mig! Kan inte fatta vart detta "Hunksug" kommer ifrån? Men iallafall..*smask*


Drömmer mig vidare och undrar vad jag ville med detta inlägg egentligen..?!? 


Åter till slökorven i soffan.. Hunksuget? Ja var kom det ifrån ?........*suck*



*Gadd*

Av Piipen - 8 mars 2009 07:27

Namn –Piip
Bor – Granlo
Syskon – En äldre syster, Linda heter hon
Ålder – 26
Född –  1983
Ögonfärg - Bruna
 Längd - 160 typ =)
Sko storlek – Alltifrån 35 till 37, beror på skomodell...
Höger eller vänsterhänt –
Höger
Stjärntecken -Vattuman
Hårfärg – Mörkbrunt..
Födelseort – Haga Sundsvall

DAGENS..
Låt – Flickan & Kråkan Sofia Karlsson

Kläder - Just nu? Mysbyxor..

Smink –Ja allt eller inget =) just nu inget.
Underkläder –Beror på vem som ska se dem
Mat – Pasta
Köp – Inget
Göra sen –sjunga
Godis –salta pinvingodisar

Pinsammaste –inte än...


SVARA ÄRLIGT..
Tycker du om att plocka svamp – Jadå det funkar

Tycker du om godis – Vissa dagar
Hur många gånger i veckan äter du godis – olika 3 kanske?
Äter du oftast nyttig mat –Ja det tror jag..mycket grönt..
Är du stark - Är jag riktigt förbannat så..ja
Var någontans på kroppen har du mest muskler – Benen
Tycker du att du själv är söt/snygg – näe
Ger du mycket komplimanger till andra –Nej tyvärr..
Är du nöjd med ditt förnamn –Nu går det väl an..
Tycker du att du själv är smart –Självklart!
Vad är det sämsta hos dig –Gör först-tänk sen..
Vad är det bästa hos dig – jag kan städa?

Har du bra självförtroende -ibland..beror på vad de gäller..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -För många?
Tycker du om att vara med killar –Jajjamen =)
 Känner du dina grannar – Nej

Vad har du för färg på dina underkläder - Svarta
Använder du BH varje dag – Nästan
Svär du ofta –Det kan hända ibland ;)
Gillar du skolan –Gillade rasterna då det begav sig =)

Har du någon gång skolkat - Ja

Spelar du något instrument - Gitarr och lite piano

Vilka sporter/aktiviteter har du gått i -Friidrott
Har du några tatueringar – Japp

Har du några piercingar –Japp
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag-Finns de tittar jag.
Tycker du om djur –Ja men inte kräldjur och spindlar å äckel..

 BRUKAR DU..
Sova -
Ja, ibland

Ta mediciner du inte borde ta - Nej, låter knasigt..
Dricka - Kaffe, vatten,vin ibland..

Skada dig – Nej, iaf. inte med vilje..
Klä dig i svart- Ja

Hata folk – Ja vissa. men då har de varit DUMMA!
Lita på folk – Oftast så..
Skada dig med flit - Nej varför skulle jag det?
Drömma mardrömmar – Det händer..
Gå i skolan - Nej det var ett tag sen..
Gå i kyrkan – Ja sjunger i kör. Annars INTE


NÄR..
Åt du senast –
Lite chips för hmmm igår..

Läste du ut en bok senast –Har läst ut 3 senaste 2 veckorna
Köpte du något senast –Köpte fika i onsdags
Svor du senast – Säkert inte så länge sen..
Sjöng du senast – Igår
Klagade du senast – Alldeless nyss..
Klantade du dig senast –Minns inte alla klantigheter..

HAR DU..
För många vänner -
Nej.
Förföljelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom - Nej
Skadat någon – Hoppas jag inte
Färgat håret - Ja.
Egen dator – Ja
Gjort bort dig rejällt –Alldeless säkert.. Många ggr.

ÄR DU..
Snäll –
Vill gärna tro det
Snygg –Kanske, beror på betraktaren..
Söt – Somliga har sagt det..
Lång – Nej,kortis

Kort – Ja inte långis..
Klantig -Oh ja
Tönt – Nä stentuff ;)
Tjock - Jag har mer att älska..
Smal – Nej.
Romantisk –Har visioner om det..

Av Piipen - 8 mars 2009 04:45

Ja jag tror bestämt att det går troll i min blogg. Varenda gång jag skrivit ett sjuhelvetes långt inlägg så brakar skiten ihop.


Satansjävlahelvette!

Ovido - Quiz & Flashcards