Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Morgonbetraktelse..?

Av Piipen - 30 mars 2009 06:23

Alltså.. Jag sitter här och slösurfar,tittar runt på allt och ingenting. Halkar in på diverse bloggar. Både de man känner och de man inte känner. Det som slår mig är att många yngre (ja äldre också) bloggar om sina liv.Det är ju absolut inget fel i det men jag stör mig så hemskt när jag läser vad de skriver.

Man kan ju liksom inte skriva PRECIS som man pratar eller?! Allt jag får ut av det blir ju en osammanhängande soppa. Nu är det ju inte direkt så att JAG SKA få ut nånting av det heller men iallafall...


Ett exempel: Alltså ja ba skulle gå ba lixom till skolan FUCK!! skitläraren bara lixom är ju dum i huuuuvet typ! Alltså hajja ba lixom.Sen var jag å Nina lixom till stan ba. värsta grejen och där ba såg jag han åh ba typp sööööt!!!!

Sen skulle vi se värsta movien lixom men ja ba slagga på soffan å smsa värsta snyggingen så heeet lixom....


Ja alltså jag fattar ingenting!? Märk väl att man gärna ska ta bort alla kommatecken och punkter också. Helt obegripligt.

Nog för att bloggningen är ett sätt att utrycka sina känslor på och så men vafan? Och det finns som sagt många obegripliga skribenter i alla åldrar!


Jaja same same.. Det var ungefär vad jag störde mig på just nu. Skulle kunna tänka mig att denna dagen innehåller fler störda moment än vad jag pallar med just nu. 


Hoppas att det störda momentet i denna kåk sov jävligt gott! 

Det gjorde INTE jag!


Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Piipen - 4 september 2012 23:08

inte igår man var inloggad här... Vissa dagar känns det som att det vore skönt att skriva av sig lite, men i nästa andetag inser jag att det är bäst att skita i det.  Jag är ju uppenbart duktig på att hålla allt inombords ändå och man ska ju inte...

Av Piipen - 8 augusti 2011 10:28

Frustrerad Vilsen Arg Trött Slut Lycklig Olycklig Rädd Svag Glad Ledsen Ensam Inte alls ensam Vet Vet inte Kan inte Vill inte Vill Kan Men ändå vet jag inte     Allt på samma gång. ...

Av Piipen - 15 juni 2011 01:22

Ja nu har jag varit sjuk alldeless för länge. Trött, snuvig ,hostig och jävlig. Det räcker nu! Annars är väl statusen som förut. Inget nytt under min sol iaf.   Lär väl återkomma om jag får något intressant att skriva om. Ni lär väl märka. ...

Av Piipen - 22 april 2011 04:50

Inaktiviteten här har varit enorm. Listan jag skulle hålla mig till har sedan länge fallit i glömska.. Då jag inte har tillgång till dator för jämnan nu för tiden, blir blogginläggen därefter. Empty kan man säga.   Dagar kommer och går. Frust...

Av Piipen - 19 januari 2011 12:23

Betydligt intressantare att skriva om än dagens mat.. Dock lite klurigt. Det finns många slags kärlekar. Värda helt olika mycket men ändå värda sin vikt i guld..   Kärlek kan vara egentligen vad som helst som man tycker om tycker jag. Mat, ...

Ovido - Quiz & Flashcards